• audytor PN/ISO: 27001:2014-12 – systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
  • absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie – pod patronatem GIODO i ABW
  • doświadczony Inspektor Ochrony Danych
  • autor publikacji: „RODO w HR. Od rekrutacji do rozwiązania umowy. Poradnik dla działów personalnych z praktyczną dokumentacją”

Szkolenia otwarte

Cyklicznie organizujemy szkolenia dedykowane przedsiębiorcom, którzy przygotowują swoje firmy do wdrożenia RODO i polityki ochrony danych osobowych. Podczas szkolenia można poznać teoretyczne podstawy, ale również praktyczną wiedzę z zakresu ochrony danych osobowych, zarówno w kontekście aktualnych przepisów, jak i obowiązujących zmian.

Podczas każdego szkolenia staramy się przekazać niezbędne materiały, które można wykorzystać do opracowania materiałów wewnątrz organizacji, a każdy uczestnik dodatkowo otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający jego udział w szkoleniu.

Terminy najbliższych szkoleń dostępne są w zakładce Aktualności oraz na FanPage Serwisu Personalnego.

Szkolenia branżowe

Zdajemy sobie sprawę, że w przypadku ochrony danych osobowych istotna jest specyfika branży, w której działa firma i dlatego staramy się organizować szkolenia otwarte dotyczące ochrony danych osobowych w w wybranych sektorach, obszarach, branżach.

Do tej pory przygotowaliśmy szkolenia dla:

  • pracowników działów HR
  • pracowników działów kadrowo – płacowych
  • pracowników działów księgowych
  • pracowników firm szkoleniowych
  • pracowników firm produkcyjnych
  • lekarzy
  • właścicieli salonów fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych
  • wspólnot mieszkaniowych

Oczywiście, nasi eksperci są gotowi również do opracowania szkolenia dla innych branż, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Szkolenia dedykowane pracownikom jednej firmy

Jeśli w organizacji przetwarzaniem danych zajmuje się większa grupa osób, warto zastanowić się nad organizacją szkolenia zamkniętego, którego uczestnikiem będą tylko pracownicy jednej firmy. Takie szkolenie „szyte na miarę” przygotowywane jest ściśle według potrzeb danego przedsiębiorstwa i może być początkiem wdrożenia zmian w firmie lub przygotowaniem do przeprowadzenia audytu w organizacji i powierzenia wdrożenia RODO firmie zewnętrznej.

Rekrutacja i rozwój pracowników. Komunikacja w zespole. Analiza potencjału pracowników. Budowanie zespołu.

Jeśli chcesz poznać:

  • Jaki jest styl myślenia i działania pracowników lub kandydatów w procesie rekrutacji?
  • Jakie są ich naturalne predyspozycje zawodowe?
  • W jakim kierunku warto rozwijać pracowników?
  • Jak współpracuje i komunikuje zespół?
  • Jak podnieść efektywność pracy zespołowej?
  • Jak wzmocnić motywację pracowników?

Czego potrzebujesz?

Raport indywidualny i rekrutacyjny FRIS

Wykorzystywany w diagnozie pracowników na potrzeby bieżącej pracy zespołowej, jak i bardzo pomocny w procesie rekrutacji. Zawiera najważniejsze informacje o sposobie myślenia i działania kandydata w podręcznej, skondensowanej formie, wspomagające analizę jego predyspozycji pod kątem wymagań na stanowisko pracy. Raport opisuje również potencjalne silne strony i możliwe obszary rozwojowe kandydata oraz jego preferencje dotyczące charakteru pracy. Precyzyjnie diagnozuje sposób komunikacji w zespole, jak również zawiera dopasowane propozycje pytań do wywiadu behawioralnego w celu ułatwienia procesu decyzyjnego pracodawcy.

Raport zespołowy FRIS

Prezentuje mapę potencjału zespołu od etapu zainicjowania do wdrożenia wybranego przedsięwzięcia. Dla każdej osoby jest opisany jej sposób myślenia, działania oraz postawa, którą najchętniej przyjmuje w zespole. W raporcie uwzględnione są czynniki wpływające na współpracę i wskazówki dotyczące komunikacji.

Raport zawiera analizę, która pokazuje, w jaki sposób poszczególni członkowie zespołu:

  • definiują cele i jakich rezultatów oczekują,
  • zdobywają i interpretują informacje,
  • dokonują wyboru i podejmują decyzje,
  • włączają innych we własne działania,
  • określają i wyrażają swoje stanowisko,
  • działają w obliczu problemów.

Do każdego raportu FRIS możliwa jest do zamówienia jednorazowa sesja informacji zwrotnej ze szczegółowym omówieniem wyników raportu.

W zależności od potrzeb oferujemy również konsultacje biznesowe, szkolenia z efektywnej komunikacji i budowania zespołu oraz warsztaty rozwoju kompetencji menedżerskich i coachingowych.

Zgłoś się do nas i sięgnij po  FRIS – proste i praktyczne narzędzie rozwojowe i klucz do skutecznej komunikacji w Twoim zespole!

Wiele razy słyszeliśmy, że dobry sprzedawca sprzeda wszystko. Z całą stanowczością możemy potwierdzić, że umiejętności handlowca, to jego największy atut. Zgodzicie się jednak, że inaczej sprzedaje się prosta usługę, a inaczej warte kilkaset tysięcy urządzenia?

Wszystkie szkolenia dopasowujemy do Twoich potrzeb. Nie mamy gotowych scenariuszy, nie powielamy utartych schematów. Szkolenia i warsztaty „szyjemy na miarę”. Opowiedz nam o swojej działalności, a my postaramy się sprostać Twoim oczekiwaniom.

Możesz liczyć na naszą pomoc następujących obszarach:

  • komunikacji
  • asertywności
  • organizacji pracy
  • zarządzania zespołami zadaniowymi
  • budowania zaangażowania pracowników
  • trenowaniu kreatywności
  • technik sprzedaży (w tym również budowaniu relacji z klientami)
  • rekrutacji
  • coachingu, mentoringu

Oto niektóre z naszych flagowych szkoleń:

  • Od prezentacji do zamknięcia negocjacji.
  • Bez diagnozy potrzeb i prezentacji nie ma sprzedaży.
  • Trudny Klient też człowiek.
  • Zarządzanie zespołem.
  • Budowa skutecznego zespołu sprzedaży- selekcja i rekrutacja kandydatów.
  • Komunikacja w firmie i sposoby na rozwiązywanie konfliktów.
  • Zarządzanie zmianami w firmie.
  • I wiele innych.
Magdalena Świderska

Magdalena Świderska

Ekonomistka z wykształcenia, ekspert i entuzjasta sprzedaży z zamiłowania. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w działach sprzedaży międzynarodowych korporacji, a od kilku lat pomaga polskim przedsiębiorcom i ich pracownikom, sprzedawać skutecznie. Autorka i prelegent wielu szkoleń dla pracowników i kadry zarządzającej. Współtwórca wielu sprzedażowych strategii, również w firmach typu start up. Teorię łączy z długoletnią praktyką i dlatego zawsze wie, o czym mówi. Wulkan energii, którą zaraża całe otoczenie. Prywatnie żona, matka dwóch córek, instruktor tańca i miłośniczka nart.

Joanna Różańska

Joanna Różańska

Posiada blisko osiemnastoletnie doświadczenie w działach sprzedaży i szkoleń w międzynarodowych korporacjach. Z wykształcenia wychowawca więzienny, pedagog, z zamiłowania trudny klient. Trener -praktyk z zakresu rozwijania kompetencji sprzedażowych, marketingu oraz wsparcia i zarządzania sprzedażą. Specjalistka wprowadzania nowych produktów i usług na rynek.
Odkrywca wielu sprzedażowych talentów. Stawia na potencjał, który tkwi w człowieku, a połączenie go z “simply good attitude” to sukces gwarantowany!

Propozycja 1 – Pierwsza Pomoc w miejscu pracy – kurs podstawowy

Czas szkolenia 2-3h (część teoretyczna i praktyczna)

Jest to najbardziej podstawowy kurs, który powinien przejść każdy pracownik w zakładzie pracy. Kurs obejmuje wszystkie niezbędne elementy ratownictwa potrzebne w miejscu zatrudnienia.

Kurs Podstawowy przeznaczony jest dla osób pracujących lub poszukujących pracy, które zgodnie z polskim prawem pracy powinny posiadać odpowiednie przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy w zakładzie pracy. Kurs ten szczególnie polecamy wszystkim osobom, które zostały wyznaczone do udzielania pomocy w zakładzie pracy.

Pracownik po ukończonym kursie jest odpowiednio przeszkolony i przygotowany do udzielania pierwszej pomocy oraz obsługi apteczki i może być wyznaczony do udzielania pierwszej pomocy w miejscu pracy.
Podstawowy program szkolenia będzie obejmował następujące kwestie:

I. Podstawy z zakresu pierwszej pomocy
Program:
Aspekty prawne udzielania pierwszej pomocy
Łańcuch ratunkowy
Bezpieczeństwo podczas udzielania pierwszej pomocy
Ocena stanu poszkodowanego (ćwiczenia)
Ocena przytomności
Udrożnienie dróg oddechowych
Ocena oddechu
Ocena oznak krążenia
Ocena oddechu
Wywiad z poszkodowanym
Ewakuacja
Wzywanie pomocy
Pozycja bezpieczna, przewracanie z brzucha na plecy (ćwiczenia)

II. Resuscytacja krążeniowo – oddechowa z użyciem automatycznego defibrylatora zewnętrznego
Program:
Definicja resuscytacji krążeniowo oddechowej
Pokaz postępowania z osobą nieoddychającą z użyciem AED
Użycie AED
Ćwiczenia z resuscytacji krążeniowo – oddechowej

III. Wiadomości końcowe
Program:
Postępowanie w różnych sytuacjach
Pierwsza pomoc psychologiczna
Postępowanie z poszkodowanym agresywnym
Podsumowanie kursu, rozdanie certyfikatów.

Propozycja 2 – Pierwsza Pomoc w miejscu pracy – kurs zaawansowany

Czas szkolenia 5-6 h (część teoretyczna i praktyczna)

Proponujemy również Państwu kurs zaawansowany, który obejmuje zarówno kwestie podstawowe z zakresu pierwszej pomocy jak również stany zagrożenia życia, które są najczęstszą przyczyną zatrzymania krążenia. Kurs obejmuje umiejętności teoretyczne w zakresie rozpoznawania oraz praktyczne z zakresu postępowania i wstępnej pomocy przedmedycznej poszkodowanego. Ponadto w skład kursu wchodzą kwestie działań związanych z obrażeniami ciała oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Nabyte umiejętności są niezbędne do odpowiedniego postępowania z osobą poszkodowaną w miejscu pracy.

Zaawansowany program szkolenia będzie obejmował następujące kwestie:

I. Podstawy z zakresu pierwszej pomocy
Program:
Aspekty prawne udzielania pierwszej pomocy
Łańcuch ratunkowy
Bezpieczeństwo podczas udzielania pierwszej pomocy
Ocena stanu poszkodowanego (ćwiczenia)
Ocena przytomności
Udrożnienie dróg oddechowych
Ocena oddechu
Ocena oznak krążenia
Ocena oddechu
Wywiad z poszkodowanym
Ewakuacja
Wzywanie pomocy
Pozycja bezpieczna, przewracanie z brzucha na plecy (ćwiczenia)

II. Rany i obrażenia ciała
Program:
Zasady postępowania z ranami, opatrywanie ran (ćwiczenia)
Postępowanie przy krwotoku z nosa
Mechanizm urazu
Obrażenia poszczególnych części ciała
Znaczenie czasu w urazach
Oparzenia
Porażenie prądem

III. Resuscytacja krążeniowo – oddechowa z użyciem automatycznego defibrylatora zewnętrznego
Program:
Definicja resuscytacji krążeniowo oddechowej
Pokaz postępowania z osobą nieoddychającą z użyciem AED
Użycie AED
Ćwiczenia z resuscytacji krążeniowo – oddechowej

IV. Stany nagłe zagrożenia życia
Program:
Omdlenie
Zawał serca
Udar mózgu
Napad drgawek
Astma oskrzelowa
Cukrzyca
Zatrucia
Wstrząs
Zadławienie

V. Wiadomości końcowe
Program:
Postępowanie w różnych sytuacjach
Pierwsza pomoc psychologiczna
Postępowanie z poszkodowanym agresywnym

O prowadzącym: Za projekty szkoleniowe z zakresu pierwszej pomocy dla firm odpowiada Piotr Jaskuła – licencjonowany ratownik medyczny, który posiada doświadczenie z zakresu szkoleń, zabezpieczania imprez masowych oraz pracy z ludźmi. Doświadczenie ratownika medycznego gwarantuje profesjonalizm, skuteczność działań i przede wszystkim pogłębienie wiedzy oraz umiejętności z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Strona internetowa www.serwispersonalny.pl używa plików "cookies". Brak zmiany po stronie Usługobiorcy ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie. Instalacja plików "cookies" jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług na stronie internetowej. W plikach "cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, w szczególności tych wymagających autoryzacji. W ramach strony internetowej stosowane są rodzaje: sesyjne. "Cookies" "sesyjne" są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Usługobiorcy do czasu wylogowania (opuszczenia strony internetowej). Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików "cookies" do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików "cookies" dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Zamknij